2010. szeptember 14., kedd

Díjat kaptam

Ma reggel meglepődve vettem észre, hogy kaptam egy díjat. Mégpedig Hoyacarnosától. Nagyon meghatódtam és nagyon örültem. :) Köszönöm!

A díj szabályai :

1.Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte.

2. A logót ki kell tennem a blogomba.

3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.

4. Írni kell magamról 7 dolgot.

5. Tovább kell adnom a díjat másik 7 blog társamnak.

6. Be kell linkelnem őket.

7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról


A 4. pont okoz egy kis gondot, de mindjárt kitalálom, hogy mit is írjak.

1. Néha elcsodálkozom, hogy milyen gyorsan múlnak az évek : a fiam már 13, a lányom pedig 8 éves.

2. Szeretek olvasni, de mostanában kevés időm van rá. Inkább a hímzés és a gyöngyözés van most előtérben. Azért leírom a kedvenc könyvem címét, amit már nem is tudom hányszor olvastam (az biztos, hogy nem egyszer) : George Orwell – 1984.

3. Szeretem Pécset, de szívesen élnék olyan helyen, ahol közel a tenger.

4. Azt hiszem pesszimista vagyok. DE dolgozom rajta, hogy ez megváltozzon.

5. Írtam egy könyvet. Szeretném, ha egyszer a boltok polcain láthatnám. Azt hiszem akkor érezném, hogy hagytam valami nyomot a világon magamból.

6. Későn érő típus vagyok : csak mostanában kezdek rájönni, hogy főzni nem is olyan nehéz.

7. Kedvenc számom a 7.

És akiknak tovább adom a díjat : Gyöngytyúk, SzarvasMici, ZoknisPanka, Cseresznyéslány, kriszdesign, orsigyongy, fércművek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése